Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2017 21:05 - Twitter fun 9
Автор: nedieu Категория: Забавление   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Туитър фън:
Търся своята половинка - единствената и неповторимата. Къде си, ма, полуидиотке?
***
Народната мъдрост гласи, че колкото по-наблизо живее бабата, толкова по-шишкави са внучетата.
***
В самолета някакво хлапе не спря да реве оглушително. Поръчах уиски, но родителите на хлапето не му разрешиха да пие...
***
- В тоя живот човек трябва всичко да опита!
- Луцифер, откажи се.
***
- Скъпа, извинявай, но искам поне малко да поживея за себе си.
- Ми добре, поживей си докато се гримирам...
***
- Днес пробвах да науча котката да говори, но явно тя е идиот.
- Тя ли?
***
След като окончателно се убеди, че стоителството на качествени пътища в страната е непостижимо, правителството обяви стартирането на голяма обществена поръчка по европейска програма за въвеждане на телепортация през 2020г.
***
Трети ден строга диета. Вече не ми се и яде... то не ми се и живее.
***
Внимание! Ако момичето ти не помни къде си е оставила ластичето за коса преди малко, това не значи, че не помни какво точно си й казал/обещал преди 6 месеца в 17:43ч.
***
21 век - Живей така, че хората да си регистрират твои фалшиви акаунти.
***
Футбол - тичаш и риташ кръгла топка; Американски футбол - тичаш, хвърляш и риташ продълговата топка; а има Български футбол - то си е спортно ходене покрай кръгла топка.
***
Лято е. Всички са на море. Но аз не съм всички! Аз съм самостоятелна личност! Верно - тъжна личност. Много...
***
Разбира се, приятно е да чуваш "Обичам те!", но звукът на банкомата, който брои банкнотите, докато ги теглиш, като цяло е безподобен!
***
Не се депресирай от днешните огорчения. Утре ще има нови.

(Из "Юмор Семенича", туитър)



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nedieu
Категория: Забавление
Прочетен: 19404
Постинги: 16
Коментари: 2
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930